viernes, 1 de abril de 2011

BBC Mundo

Feia segles que no m'asseia a escriure quatre línies sobre la nostra aventura londinenca. Així que ara que tinc temps, i que estem esperant l'arribada d'uns amics, aprofito per fer balanç de les últimes setmanes.
Ara fa ben bé set dies vaig acabar les pràctiques a la BBC (Mundo). Va ser un mes meravellós, compartit amb un equip molt acollidor, amb una barreja de procedències ben interessant i enriquiodora.
El primer dia, la impressió de que un becari de BBC era l'encarregat de portar els cafès i fer les fotocòpies, m'acompanyava constantment. Fins que em van dir que allà, qui volia treballar, treballava
. I jo, ja que estava a la BBC, volia treballar! El repte de veure un article signat per mi publicat a la web va ser el que em va motivar dia rere
dia a buscar temes, investigar i contactar amb mil i un personatges a qui fer una entrevista. Mentrestant, la meva feina era donar un cop de ma al departament d'interactius, editar fotografies, crear galeries de fotos, escriure peus de foto o traduir articles de l'anglès al castellà.
El resultat després d'aquest mes són tres articles publicats, dues entrevistes fetes (una a un artista de graffiti i una a una jove estrella imitadora de Lady Gaga), i un reportatge de video que dilluns anirem a grabar, a una guarderia del nord de Londres.
Més enllà del resum acadèmic, de la feina feta i de la satisfacció dels articles que queden registrats per sempre a la web, m'emporto el record d'una gent fantàstica, a qui he d'agrair (de fet ja ho he fet i ho tornaria a fer), la seva amabilitat.
Sens dubte aquest mes ha estat, de moment, una de les millors sorpreses que m'ha ofert la meva estada a la capital anglesa.

No hay comentarios:

Publicar un comentario