martes, 28 de diciembre de 2010

Les maletes


Falta menys d'una setmana. Començo a tenir somnis de túnels estrets i claustrofòbics, i alguns diuen que és una clara referència al moment del part, i per tant, a l'entrada a una nova vida, una nova etapa. Suposo que en part tenen raó, i que el meu subconscient (i també força el meu conscient) tenen moments de tremoló.
De moment he instal·lat la maleta gran i vermella al terra de l'habitació, oberta. Com si així sentís que ja tinc un peu a fora, i que l'espera serà més curta. Hi vaig ficant tot allò que trobo i que no em vull descuidar. Algunes coses realment innecessàries per sobreviure però imprescindibles per sentir-me com a casa en un lloc foraster: CDs, figures per decorar la nova habitació, fotos, ipod, 1309820 anells, arracades i braçalets, una tovallola perfumada, una llibreta buida...em reservo el kit de supervivència pel final, perquè bona part d'ell el faré servir fins l'últim moment: anoracs, bufandes, impermeables, gerseis, mitjons, guants, pijama...
És la primera vegada que faig una maleta (bé, dues) per marxar sis mesos, i em sento realment estranya, com si canviés de casa i hagués de decidir què deixar i què emportar-me. D'altra banda, però, això em permet adonar-me del que és important i el que no: però sé del cert que allò més valuós no caldrà encabir-ho a la maleta. Tinc por d'enyorar-me de la gent, dels amics, de la família i del meu país, però he arribat a la conclusió que no es pot enyorar allò que viu dins teu, i que per més que marxis, t'acompanya en tot moment. I això m'alleuja.

3 comentarios:

  1. Albins!!!

    Que això ja s'acosta!!

    Ja aniré passant per aquí x informar-me una mica i per compensar la ignorància que provoca no tenir facebook.

    Pensa que avui has d'anar a fer-te el DNI i el Passaport. (ho he vist en un altre post)

    Firmat: ja deus saber qui soc!

    ResponderEliminar
  2. Alba!!! Que bé que et pugui seguir des d'aquí. Et recomano que t'instal.lis Skype al portàtil, posis crèdit per si vols trucar a telèfons catalans des de l'ordinador, i localitzis la biblioteca pública més pròxima al hostel, on internet serà gratis i possiblement tenen wifi gratis també! (i fotocopiadora). Una altra institució britànica molt important a l'hora de mudar-se a un lloc nou és Poundland, una espècie de tot a 100 però en lliures on trobaràs aquelles coses imprescindibles que mai ningú hi pensa: penjadors per l'armari, draps de cuina, etc... http://www.poundland.co.uk/

    un petó molt gran i molta sort si no parlem aviat!!

    ResponderEliminar
  3. mini,
    fins ara encara ho veia lluny però ara, després de buidar el pis, ja estic consumint les últimes hores de feina. Això ja està a tocar!
    :)

    Fins d'aquí una estona! *

    ResponderEliminar