jueves, 30 de junio de 2011

Ice bar


Es tracta d'un bar situat en un petit carrer "afluent" de Regent's Street, que ofereix una sala construïda quasi exclusivament amb gel. Només el sostre i el terra es salven d'aquest material. Quan hi vam entrar, ens van introduir (literalment) dins un dens i feixuc anorac de tecnologia esquimal, que duia dos guants lligats per protegir mans i dits. L'Ice bar en sí és un recinte molt petit, a l'entrada del qual hi ha un rellotge prou gran que et permet saber el temps que et resta per gaudir de l'experiència. Degut a les baixíssimes temperatures, no és permès estar-hi més de 20-30 minuts. Recordo que aquell dia, un diumenge, estava plovent bastant. Les meves sabates, força precàries, no em van resguardar gens ni mica de l'aigua dels bassals, per la qual cosa els mitjons, convertits en una esponja imparable, estaven totalment "empapats". En entrar dins el bar, la imatge d'uns peus negres, insesibles davant una recent congelació, em va invadir i va seguir dins meu durant tota l'estona. Malgrat tot, això no em va impedir asseborir un bon cocktail dins un got esculpit en una totxana d'aigua gelada, fer fotos frenèticament per immortalitzar l'atmòsfera del lloc i experimentar el tacte del gel als llavis i a les mans. Després de sortir d'allà, recomano, almenys una vegada a la vida, entrar en un Ice bar (n'hi ha també a Barcelona), a no ser, és clar, que es tingui la ocasió de visitar l'Antàrtida o la Sibèria directament. Només una petita recomenació: aneu ben calçats! http://www.belowzerolondon.com/

No hay comentarios:

Publicar un comentario